Trinity desktop environment w PLD

Jacek Konieczny jajcus at jajcus.net
Fri Jan 20 15:22:54 CET 2012

On Fri, Jan 20, 2012 at 01:03:38PM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Ja wam coś podpowiem - u NIKOGO nie ma takich mocy przerobowych. I
> dlatego nawet komercyjne systemy korzystają z usług zewnętrznych
> beta-testerów w formie bardziej świadomych użytkowników.
> Jeśli produkt ma _WYDANIA_, to można takie testy prowadzić.

Wydania, to feature freeze, ewentualnie rozwój na różnych branchach.
Czyli jak teraz się PLD ledwo rozwija po pięć osób coś po kilka pakietów
dziennie poprawi, to mamy to jeszcze spowolnić zatrzymując rozwój z
powodu konkretnego wydania? Albo podzielić tę „ekipę” na tych co się
zajmą „stable” i tych co się zajmą „devel” (na ochotnika, czy rzucając
monetą)? Czy jak?

> Jeśli ktoś tego faktu nie może zrozumieć, nie akceptuje, nie podoba mu
> się - po prostu powinien przestać danego produktu używać.
> Jeśli ktoś winę za taki stan rzeczy zwala na jakiegoś "szefuncia", to
> albo z osobistych pobudek, albo totalnego niezrozumienia tematu (a z

Dokładnie.

> Każdy może oczywiście mieć _konkretne_ zarzuty (typu 'mówiłem, żebyś
> tego nie ruszał, bo jest tam gnojowisko'), a konkretne charakteryzują
> się przede wszystkim tym, że da się podać proste rozwiązanie problemu
> (tak jak ostatnie 'o tego typu zmianach należy uprzedzać').
>
> I tu na prawdę nie trzeba mieć 15 lat doświadczenia w kierowaniu
> projektami, aby te rzeczy wiedzieć.

Mam wrażenie, że tu wszyscy poza dwiema osobami to wszystko dobrze
rozumieją…

--
Pozdrowienia,
        Jacek