Migracja serwisów SysV -> systemd

Jacek Konieczny jajcus at jajcus.net
Tue Jan 24 15:23:46 CET 2012

On Tue, Jan 24, 2012 at 03:00:28PM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Tak szybko tylko - zgadzam się z Pawłem. Nie róbmy reimplementacji
> binarki, albo w dowolny sposób odłożymy JEJ wykonanie na przyszłość,
> albo trzeba wymagać JEJ obecności.

Zaznaczę tylko, że wymieniłem opcję reimplementacji nie znaczy, że
uważałem ją za dobry pomysł. ;)

Czyli zostały dwie opcje:

1. Requires(post,preun): systemd-units

2. Magia przy instalacji systemd-units, która włączy wcześniej
zainstalowane paczki. Może wystarczy 'systemctl enable /lib/systemd/system/*.service'?

To na które się decydujemy?

Pozdrowienia,
        Jacek