[TH-main] pand/NAP

Jakub Bogusz qboosh at pld-linux.org
Sat Jul 7 21:34:00 CEST 2012

On Sat, Jul 07, 2012 at 08:39:03PM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia sobota, 7 lipca 2012, Bartlomiej Zimon napisał:
> [...]
>
> Przy obecnym bluez (4.101-1) bluetoothd nie jest startowany bez systemd. Na
> SysVinit ostatni który pracuje bez problemu to 4.99-6, bo jeszcze jest w nim
> /lib/udev/rules.d/97-bluetooth.rules i udev go podnosi.

Przytoczę tu z wcześniejszej prywatnej korespondencji, co wyśledziłem:
http://git.kernel.org/?p=bluetooth/bluez.git;a=commitdiff;h=2ea98a6a043710ad4958355b62c682b4767f292e

Czyli: nowe wersje udev nie pozwalają już na takie uruchamianie
długotrwałych procesów.
Nie wiem, czy wzmiankowane tu uruchamianie przez systemd jest już
w domyślnej konfiguracji.
W przypadku bez systemd należałoby zapewne przywrócić bezudevową
(czysto SysV) wersję skryptu init.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/