[TH-main] pand/NAP

Daniel Dawid Majewski light-i at o2.pl
Sat Jul 7 21:22:15 CEST 2012

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 07.07.2012 20:39, od Łukasz Maśko:
> Przy obecnym bluez (4.101-1) bluetoothd nie jest startowany bez
> systemd. Na SysVinit ostatni który pracuje bez problemu to 4.99-6, bo
> jeszcze jest w nim /lib/udev/rules.d/97-bluetooth.rules i udev go
> podnosi.

OK, dzięki za info, w sumie w miedzy czasie sam do tego doszedłem, ze mi
na SysVinit nie trybi, tylko z palca (bluetoothd -nd i widzę jak się
komórka dobija).
W sumie teraz to tylko muszę wykombinować, co do /etc/bluetooth/network
wpisać.
Najgorsze. że 'man bluetoothd' pokazuje mniej niż 'bluetoothd --help', a
Google niewiele więcej przynosi. Jak nikt nie wie, to trzeba będzie się
wkopać w źródełka... ;)

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski