Prośba/sugestia dotycząca niektórych commitów

Wojciech Błaszkowski wojciech at blaszkowski.com
Sun Jun 3 15:54:27 CEST 2012

Dnia Sunday 03 of June 2012, Łukasz Maśko napisał:
> Mam taką nieśmiałą prośbę, którą można jednocześnie potraktować jako
> propozycję. Dotyczy ona komitów, które zwykle w changelogu przybierają
> wielce znaczący wpis:
>
> - release 11
>
> i tyle, bez żadnych komentarzy. Bez zmiany źródeł, patchy czy speca innej
> niż podbicie release. Zwykle tego typu podbicia wynikają z faktu, że
> zmienia się _coś_, od czego dany pakiet zależy. I to jest OK. Moja prośba
> natomiast jest następująca: czy można by dopisywać dodatkową informację,
> co wymusiło rel.bump?

To raczej jest ogólenie, w celu sprawdzenia czy dana paczka (zespół paczek,
jak np. php4) nadal się buduje. Wspieramy nowe wersje glibc, openssl i różne
inne smakowite śmieci..

> Wystarczyłaby nazwa i wersja pakietu, który był tego powodem.

.. i często jest ich więcej niż jeden konkretny, stąd też zdawkowa informacja
w stylu rel++.

--
Pozdrawiam,

Wojciech Błaszkowski