Re: Prośba/sugestia dotycząca niektórych commitów

Paweł Gołaszewski blues at pld-linux.org
Sun Jun 3 17:07:31 CEST 2012

On Sun, 3 Jun 2012, Łukasz Maśko wrote:
> Mam taką nieśmiałą prośbę, którą można jednocześnie potraktować jako
> propozycję. Dotyczy ona komitów, które zwykle w changelogu przybierają
> wielce znaczący wpis:
>
> - release 11
>
> i tyle, bez żadnych komentarzy. Bez zmiany źródeł, patchy czy speca
> innej niż podbicie release. Zwykle tego typu podbicia wynikają z faktu,
> że zmienia się _coś_, od czego dany pakiet zależy. I to jest OK. Moja
> prośba natomiast jest następująca: czy można by dopisywać dodatkową
> informację, co wymusiło rel.bump? Wystarczyłaby nazwa i wersja pakietu,
> [...]

Akurat to nie ma sensu, bo często powodem są po prostu popsute zależności
na ftp albo też istnienie taga na specu, wiec przebudowa się nie udała,
etc, etc.

Większym problemem IMO są łatki dodawane z komentarzem "new". To są dla
mnie perełki.

Albo usuwanie pewnych rzeczy z configure bez komentarza. Na moje pytanie
mailowe "dlaczego" dostałem odpowiedź ostatnio "zobacz co będzie jak
dodasz". Super, nie po to są commitlogi i nie po to się człowiek pyta,
żeby dostać odpowiedź tego typu.