Wybory nowego RM-a

Marcin Krol hawk at pld-linux.org
Mon Jun 18 19:06:58 CEST 2012

> Głupoty gadasz. To zależy TYLKO od twojej decyzji. Doskonale wiesz o tym.

Tak, to tylko moja decyzja. Tylko, że z ewentualnym powrotem wiąże się
kilka rzeczy:

1. Odpada powrót do nazwy i infrastruktury PLD. Nie chcę powtórki z
ostatniej sytuacji czyli "proszenia mnie" abym łaskawie zebrał zabawki i
poszedł sobie w cholerę z zasobów PLDowych ze swoim forkiem.

Utrzymanie nazwy TLD wiąże się z potrzebą utrzymania brandingu TLD w
kilku paczkach i niekompatybilnością paczek perlowych, pythonowych, nazw
kompilatorów itd.

Nie chcę również po raz kolejny zmuszać userów do zmiany adresów FTP.

2. Konieczny był by merge zmian z TLD do PLD. Głównie apache 2.4 i KDE.
Nie wchodzi w rachubę robienie triggerów i hacków na powrót do starego
układu tych paczek i ich konfiguracji. Za duże ryzyko rozjazdu + w
przypadku KDE powrót do niewygodnego i obecnie nieco bezsensownego
podziału na podpakiety - krok wstecz.

3. PLD jeszcze nie ma GITa. Automatyka builderowa TLD pracuje już z
GITem. Obsługa CVS jest tylko przez wrapper

Wiedząc jaka była reakcja większości deweloperów gdy proponowałem
połączenie Ti i Th śmiem twierdzić, że punkt 1 wyklucza możliwość
połączenia dystrybucji. Stąd też wcześniej napisałem to co napisałem.

M.