Wybory nowego RM-a

Kacper Kornet kornet at camk.edu.pl
Tue Jun 19 12:39:09 CEST 2012

On Mon, Jun 18, 2012 at 08:29:59PM +0200, Paweł Sikora wrote:

> no, to na poczatek zrobmy kilka rzeczy:

> 7).
> trzeba w koncu (jesli gotowa) odpalic migracje cvs-git, bo piescimy
> sie z tym juz ruski rok.

Gotowa, z dokładnością do podjęcia jednej decyzji, o czym pisałem
wczoraj na pld-discuss. Jak to się ustali to potrzebuję trochę czasu na
przemielenie wszystkich pakietów jeszcze raz.

Ewentualny plan migracji wysłałem na pld-discuss chyba w październiku.
Jeżeli dostanę uprawnienia do odpowiednich zasobów, to podejmuję się to
zrobić.

--
  Kacper