Git migration

Jacek Konieczny jajcus at jajcus.net
Sat Jun 23 10:23:32 CEST 2012

On Fri, Jun 22, 2012 at 11:32:37PM +0200, Paweł Sikora wrote:
> w sprawie migracji do gita, mam jeszcze jedno pytanie - w jaki sposob planujemy
> eliminowac totalnie psujace commity uzytkownikow? czy bedziemy uzywac 'git revert'.
> czy moze od strony administracyjnej bedziemy jechac z 'git reset --hard' ?

Nie, tylko nie git reset… wtedy stracimy główny zysk z użycia gita, bo
wszystkie forkowane repozytoria się rozjadą. Trudno, najwyżej będą
śmieci w historii – to i psuj zostanie napiętnowany. Jak dorośnie będzie
się wstydził ;)

Jak ktoś będzie regularnie psuł, to straci prawo commitów i już.

Pozdrowienia,
        Jacek