Git migration: Change in auto-* tags

Marcin Krol hawk at pld-linux.org
Tue Jun 26 23:09:24 CEST 2012

> 'cvs status -v cośtam.spec' czasami pokazywało koszmarną ilość tagów,

Nie używałem, a jak już musiałem to z grepem bo mnie zazwyczaj konkretna
wersja interesowała.

> skoro git ma możliwość używania hierarchicznych tagów i niektóre
> narzędzia umieją to ładniej prezentować, to może to uporządkować ten
> bajzel.

BTW, nie natkniemy się tu kiedyś na taki problem?

$ git tag auto/poldek/0.32-1
$ git tag auto/poldek
error: there are still refs under 'refs/tags/auto/poldek'
fatal: refs/tags/auto/poldek: cannot lock the ref

Albo taki?

$ git tag auto/poldek/0.32-1
$ git tag auto/poldek/0.32-1/beta
error: unable to resolve reference refs/tags/auto/poldek/0.32-1/beta:
Not a directory
fatal: refs/tags/auto/poldek/0.32-1/beta: cannot lock the ref

> Gdziekolwiek się używa tych tagów zapewne i tak będzie trzeba zrobić
> sporo zmian - bo przecież inaczej się je nakłada i zdejmuje w GIT niż
> w CVS.

Auto tagi nakłada skrypt builder na source builderze czyli to jest dawno
zrobione.

> Trochę by mnie martwiła niezgodność repo Ti i PLD - ale jeśli chodzi
> tylko o tagi, to żaden problem – nie wpłynie to na łatwość migracji
> zmian między repozytoriami.

Auto tagi w tym wypadku faktycznie są bez znaczenia.

M.