Git migration

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Fri Jun 29 21:40:31 CEST 2012

On Fri, Jun 29, 2012 at 21:29:58 +0200, Paweł Sikora wrote:

> zeby osiagnac to co wrzucilem (git log --graph), nie uzylem zadnego reset/hard.
> prosty krzyzowy merge master/devel wystarczyl. nie wiem skad ta krawedz grafu
> miedzy G-J w twoim szkicu.

Zapewne z ponownego odgałęzienia o tej samej nazwie DEVEL w punkcie I.
Nawet nie wiem czy to by zadziałało, bo jak przed momentem pisałem, jest
to zwyczajnie błędne podejście do pracy - nazwa brancha ma
odzwierciedlać jego cel, a 'devel' to jest wszystko, co się robi.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>