Re: PHP 5.4 - rewolucja. Jak spaczkować ?

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Fri Mar 2 11:35:00 CET 2012

W dniu 2 marca 2012 09:07 użytkownik Wojciech Błaszkowski
<wojciech w blaszkowski.com> napisał:

> Przestaną działać, bo: patrz w changelog PHP.
> Wywalona/pozmieniana kupa rzeczy, z których (niestety!) korzystają strony
> klientów. Uważam, że warto by rozdzielić tak dużą zmianę w jakiś sposób w
> naszych paczkach. Oczywiście, to tylko sugestia.

Wyleciały wszystkie rzeczy które w PHP 5.3 oznaczone były jako deprecated.
U nas standardową procedurą jest poinformowanie klienta o zmianach i
podanie odpowiedniego dead line. Do tego ja trzymam zawsze 2 wersje
PHP i wyjątkowo ciężkie do zmigrowania rzeczy dostają odpowiedniego
handlera w ich <Directory> i działają na starszej wersji PHP.

W przypadku updatu do 5.4 to Ci którzy przestawili się na 5.3 bez
otrzymywania masy warningów będą po bezpiecznej stronie i tylko jakieś
kosmetyki trzeba w ini zrobić przy upgradzie które załatwi jakiś
trigger.