PHP 5.4 - rewolucja. Jak spaczkować ?

Arkadiusz Miśkiewicz arekm at maven.pl
Fri Mar 2 14:10:31 CET 2012

On Friday 02 of March 2012, Bartosz Świątek wrote:

> A natomiast samowolny gloczek olał wasze dyskusje

Poszedł byś już sobie stąd. Brudź w swojej piaskownicy.

> i już nadgorliwie
> sobie komituje swoje wizje:

Raczej bym powiedział, że jesteś niedoinformowany.  Żadnych ustaleń jeszcze
nie ma. Dopiero jest dyskusja.

Osobiście jestem za phpAB.spec. Możliwość równoczesnego zainstalowania różnych
wersji php - IMO to jako opcja. Jak ktoś będzie potrzebował takiej funkcji to
ją doda.

Pozostaje kwestia modułów peclowych - czy robić na osobnych specach czy
podobnie jak kernel (altkernel). Raczej to drugie.