Re: PHP 5.4 - rewolucja. Jak spaczkować ?

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Fri Mar 2 14:52:08 CET 2012

W dniu 2 marca 2012 14:10 użytkownik Arkadiusz Miśkiewicz
<arekm w maven.pl> napisał:

> Poszedł byś już sobie stąd. Brudź w swojej piaskownicy.

Poszedłbym sobie na pewno jakbyś przeniósł listy do siebie.
Wtedy już prawie wszystko będzie u Ciebie i będziesz sobie mógł sam
decydować z kim chcesz gadać a z kim nie.

> Raczej bym powiedział, że jesteś niedoinformowany.  Żadnych ustaleń jeszcze
> nie ma. Dopiero jest dyskusja.
>
> Osobiście jestem za phpAB.spec. Możliwość równoczesnego zainstalowania różnych
> wersji php - IMO to jako opcja. Jak ktoś będzie potrzebował takiej funkcji to
> ją doda.

No i koniecznie ten metapakiecik pozwalający bezproblemowo upgradować
do takiego php54.spec bez konieczności rzeźbienia. To nie jest dużo
roboty.