glibc 2.15 psuje libGL z NVidii

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Sun Mar 11 11:41:48 CET 2012

Dnia niedziela, 11 marca 2012, Arkadiusz Miśkiewicz napisał:

> nv? Już lepiej nouveau.

Nouveau było niestabilne. Niby startowało, działało, całkiem sprawnie (z
dokładnością do źle odczytanego DPI, ale to mały problem, da się obejść),
ale po niezbyt długim czasie zaczynał się kaszanić obraz, nie odświeżał się
ekran (tylko częściowo, niektóre okna a inne i pulpit już nie). Na nv mam
mało ficzerów, ale przynajmniej stabilnie chodzi. Póki co - musi wystarczyć.