Re: poldek i wiele sciaganych plikow na raz

Bartlomiej Zimon uzi18 at o2.pl
Mon Mar 19 11:35:42 CET 2012

Dnia 19 marca 2012 11:26 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com> napisał(a):

> Dla 18stu pakietów taki pierdylion linijek outputu tylko dlatego ze
> niby się coś równolegle ściąga - wow. Chyba w poldku są większe
> problemy niż równoległe ściąganie rpmków.
> A ściąganie z wielu źródeł na raz to będzie na pewno jeszcze większa
> frajda wiedząc, że mirrorki lubią się na parę miesięcy
> rozsynchronizować. Ale podziwiam, że Ci się w ogóle chce babrać w tym,
> mimo że jak widzisz rezonans jest tylko od trolla i od chłopaczka,
> który nie wie po której stronie barykady się opowiedzieć.

Jesli sa jakies bugi o ktorych nie wiemy, nie zostaly zapisane gdzies.
Wypelnij bugi w LP dodaj priorytet, bedzie mi prosciej znalezc te wazniejsze.
Bartek czekam na liste problemow do rozwiazania.
Doceniam Twoje wsparcie.

Wiesz co wydaje mi sie ze to poldek psuje troche te informacje o sciaganiu - bo skacze do nastepnej linijki.
To akurat moze dac sie okielznac, wazniejsze jest to zeby to dzialalo. Kosmetyka zostaje na koniec.

Pozdrawiam
Bartlomiej Zimon