poldek i wiele sciaganych plikow na raz

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Mon Mar 19 12:14:26 CET 2012

W dniu 19 marca 2012 11:35 użytkownik Bartlomiej Zimon <uzi18 w o2.pl> napisał:

> Jesli sa jakies bugi o ktorych nie wiemy, nie zostaly zapisane gdzies.
> Wypelnij bugi w LP dodaj priorytet, bedzie mi prosciej znalezc te wazniejsze.

Chyba sobie zarty stroisz, nazywajac ten mokry sen Marka bugtrackerem.
A jeszcze wiekszy zart to ze cos tam bede chcial wypelniac w nim.
Napisze Ci tutaj dlugoletni goal, ktory wisi w powietrzu od lat w
poldku, a jesli o nim nie slyszales to swiadczy tylko o tym ze bardzo
krotko w nim grzebiesz - uzywanie API librpm, a nie wywolywanie
binarki rpma i byc moze instalowanie rownolegle rpmkow. Wielowatkowosc
procesu poldka.
Zmiana fetchera w porownaniu z tymi goalami to bulka z maslem.