Re: GCC generuje błędny asm

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Fri Mar 30 21:51:06 CEST 2012

W dniu 30 marca 2012 20:49 użytkownik Paweł Sikora <pluto w agmk.net> napisał:

> jak ci sie niepodoba, to co dopuszcza standard na wlasne ryzyko
> uzytkownika, to bys chociaz trolu przeczytal manual i uzyl sobie
> opcjii -fno-dollars-in-identifiers -fno-extended-identifiers.

Jeeeezuuuu, wybacz "miszczuniu", ze ci trol problem zgłosił :)
Ty może masz czas uczyć się opcji kompilatora na pamięć, ja mam
fajniejsze rzeczy do roboty. A teraz czy twój ukochany kompilatorek
przyjmuje $ czy nie, to mi rybka, jak przyjmuje to popraw by
kompilował poprawnie - dałem ci podpowiedź jak kodzik asemblera ma
wyglądać, to możesz to poprawić, a jak nie umiesz, to naucz go nie
przyjmować dolarka i krzyczeć errorem via default. EOT.