[TH-main] Gdzie są standardowe nazwy kart sieciowych ?

Jacek Konieczny jajcus at jajcus.net
Wed May 30 13:31:42 CEST 2012

On Wed, May 30, 2012 at 08:47:31AM +0200, Jan Rękorajski wrote:
> kernel miał S:dracut a dracut S:biosdevname. Siła sugestii.
> Wyłączyłem to S:biosdevname żeby już nikt nie miał przykrych
> niespodzianek.

Przydałaby się możliwość dodawania komentarza do 'Suggest', tak żeby
poldek pytając czy doinstalować sugerowane pakiety pisał i co one dają…
ale raczej nie ma na co liczyć.

A czasem „S:” znaczy „bez tego będzie tylko bardzo ograniczona
funkcjonalnośc, wystarczająca tylko w szczególnych przypadkach”, a
czasem „z tym pakietem będziesz miał jeszcze jeden super bajerek,
do niczego nie potrzebny, ale fajny”. Oba powody dość dobre, żeby dawać
S:, ale nie każdy żeby to potem instalować…

Pozdrowienia,
        Jacek