[TH-main] Gdzie są standardowe nazwy kart sieciowych ?

Daniel Dawid Majewski light-i at o2.pl
Wed May 30 14:11:45 CEST 2012

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 30.05.2012 08:47, od Jan Rękorajski:
> kernel miał S:dracut a dracut S:biosdevname. Siła sugestii.
> Wyłączyłem to S:biosdevname żeby już nikt nie miał przykrych
> niespodzianek.
Tak w sumie sama binarka biosdevname nie czyniłaby żadnych problemów,
całe zamieszanie wynika z załączonych reguł udev...
`cat /lib/udev/rules.d/71-biosdevname.rules` wiele wyjaśnia, można
kernelowi dorzucić w bootloaderze parametr biosdevname={0|1}
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski