gitolite - konfiguracja?

Jacek Osiecki joshua at hybrid.pl
Wed May 30 14:13:38 CEST 2012

Witam,

W końcu zapadła decyzja o wywaleniu z firmy śmierdzącego trupa o nazwie
CVS i zastąpieniu go gitem.
Rzuciłem okiem na repo PLD i miła niespodzianka - jest git z podpakietami,
jest gitolite.

Wszystko pięknie, ale po instalacji... co dalej?
Gdzie bym nie spojrzał, wszystkie manuale dotyczące gitolite wyglądają
podobnie:

$ git clone git://github.com/sitaramc/gitolite
$ cd gitolite/src
$ ./gl-easy-install -q gitolite gitserver sitaram

Ale chyba nie po to instalowałem z pakietów żeby teraz to robić ręcznie?
Ktoś może polecić jakiś tutorial nadający się do zastosowania w PLD?

Dla uściślenia: chcę stworzyć centralne repozytorium git dla firmy, na
który poszczególni użytkownicy będą wrzucali to co zrobili na swoich
lokalnych gitach...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944