[TH-main] Gdzie są standardowe nazwy kart sieciowych ?

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Wed May 30 16:41:24 CEST 2012

On Tue, May 29, 2012 at 19:28:26 +0200, Daniel Dawid Majewski wrote:

> Zastanawiam się tylko po co figurował ten pakiet jako sugerowany, w

A zastanawiałeś się, do czego w ogóle potrzebujesz udeva? Ja to bym w
ogóle wpisał w udev C: biosdevname (albo odwrotnie? albo w filesystem) - jak masz desktopa to się udevój,
nie wiem jaki administrator będzie polegał na danych o topologii maszyny
- sieciówki (ba, serwery całe) mają w celu identyfikacji polecenie
'zamrygaj mi tu'.

Właśnie tak się kończy instalowanie współczesnych gówien stworzonych dla
ignorantów.

> P.S. A może podpakiecik biosdevname-udev dla ozdoby ? ;)

Weto. Chyba że w jakimś innym drzewku (obok debuginfo, nazwijmy to
trash).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>