spec dla MooseFS

Paweł Kośka pawel at viop.pl
Fri Oct 12 14:16:23 CEST 2012

Zrobiłem małego patcha.... nie pakuję już 2x tych samych manuali.
Chyba lepiej by na masterze były te manuale.

Jest też drugi patch. Metalloger i chunkserver też powinien pracować
jako użytkownik mfs.
Czy tak należało to zrobić? Nie będzie się sypać gdy będę instalować
jeden pakiet, a odinstaluje drugi?
Nie mogłem znaleźć żadnego speca w którym coś takiego jest i nie
miałem na czym się wzorować. ;(

No i chyba dobrze by było dodać zależność, ew. sugestie dla metalogger.
Wydaje mi się że instalując metalogger powinien też być zainstalowany
master, ale nie uruchamiany.
Jak dobrze rozumiem opis programu, w przypadku awarii mastera to
metalogger powinien przejmować jego zadanie.

Paweł