[RFD] wersja rpm

Adam Osuchowski adwol at zonk.pl
Tue Oct 23 14:33:07 CEST 2012

Tomasz Pala wrote:

> To może być istotny problem dla tych, którzy już zrobili, jednak jeśli
> nie teraz - to nigdy. Zanim jednak zejdziemy na praktyczne zagadnienia,
> dobrze wiedzieć, czy w ogóle chcemy iść tą drogą, czy rpm5 to must-have
> i jak komuś nie pasuje, to niech szuka innej piaskownicy.

Jak nie będzie do tego jakiegoś magicznego narzędzia to mogę to zrobić
odtwarzając starą bazę z backupu i kombinująć z upgradami tych pakietów,
które się w międzyczasie zmieniły (co też zajmie trochę czasu). Jednak,
jak mamy się cofnąć to jak najszybciej, bo im dłużej rpm5 jest
produkcyjnie w stabilnej wersji dystrybucji, tym trudniej będzie z niego
zejść.