[RFD] wersja rpm

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Tue Oct 23 14:38:55 CEST 2012

On Tue, Oct 23, 2012 at 14:33:07 +0200, Adam Osuchowski wrote:

> Jak nie będzie do tego jakiegoś magicznego narzędzia to mogę to zrobić
> odtwarzając starą bazę z backupu i kombinująć z upgradami tych pakietów,
> które się w międzyczasie zmieniły (co też zajmie trochę czasu). Jednak,

Mając backup to jesteś w domu, bo te co chcesz możesz po prostu z
--justdb 'przeinstalować', rpm -Va pokaże wszystkie niezgodności,
a to co pozostawisz to z czasem i tak się wyrówna. Gorzej, jak ktoś nie
ma żadnego backupu (i będzie w ogóle wola do zmiany decyzji, bo na razie
odzew jest niewielki).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>