[RFD] wersja rpm

Karol Krenski kkrenski at gmail.com
Tue Oct 23 15:02:27 CEST 2012

W dniu 23.10.2012 14:40, Łukasz Maśko pisze:
> a jak już mam
> maszynę (a nawet 2) na rpm5 i NIE MAM backupu bazy sprzed przejścia, to co?
> PROSZĘ, pomyślcie o takich ludziach jak ja. Instalowanie blisko 2tys.
> pakietów od nowa nie wchodzi w grę.

U mnie:
1. Na maszynie z ok. 1k paczek powrót do rpm4, a następnie:
   a) usunięcie /var/lib/rpm/__db.*
   b) rpm --rebuilddb
Wszysko OK.

2. Na maszynie z ok. 2k paczek rpm --rebuilddb - segfault,
ale zawsze w tym samym miejscu, więc myślę, że jest to do wyśledzenia
i załatania rpm4 (w tak przebudowanej bazie brakowało mi jakiś pakietów -
pomogła informacja z /var/cache/hrmib).

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski