[RFD] wersja rpm

Paweł Gołaszewski blues at pld-linux.org
Tue Oct 23 22:44:12 CEST 2012

On Tue, 23 Oct 2012, Tomasz Pala wrote:
[...]
> Prosiłbym o krótkie odpowiedzi, bez przekonywania mnie do przewagi
> technicznej (w kosmos nie polecisz nawet z najlepszym silnikiem, jeśli
> nie domykają się drzwi) - niestety argument ad personam w tym przypadku
> jest dominujący (poziom uspołecznienia grubo poniżej akceptowalnego
> oraz jakiś lazy-english w piśmie czynią go wręcz odrażającym do
> jakiejkolwiek dyskusji, skutkiem czego KAŻDY odkrywca błędu debuguje na
> własną rękę we własnym czasie i później jeszcze prosi, aby autor
> łaskawie pobłogosławił poprawkę - albo robimy rpm-pld) na pytanie:
> której wersji rpma oczekujesz w PLD?

> [...]

Cóż, myślałem, że z moim angielskim jest tak źle, że ciężko mi się czyta
tego kolesia ;)

To, że soft ma błędy - nic niezwykłego. Wiadomo, że taka jest
rzeczywistość. Można je poprawiać, ale współpraca z autorem jest tutaj
kluczowa, żeby pozbyć się problemu na stałe, a poza tym tylko wtedy idzie
to szybko i sprawnie. Tutaj, niestety, problem personalny istnieje i jest
poważny.

Ważne pytania: co _stracimy_ po przejściu na rpm4 z RH? Co zyskamy, poza
mitycznym "community"?

Pytanie poboczne - _co_ daje nam rpm5, a czego nie miał do tej pory
używany rpm4?

I jakie _rzeczywiste_ problemy z dotychczas używanym mieliśmy - nie
przychodzi mi do głowy nic