[RFD] wersja rpm

Łukasz Chrustek lukasz at chrustek.net
Tue Oct 23 20:27:00 CEST 2012

Witam,

> Najwyraźniej  u  nich nie występuje problem downgradów spowodowanych
> skopanymi  pakietami,  możliwe że po prostu mają wystarczająco dobry
> poziom  testowania  jak na poziom użycia rozwojowych wersji softu (w
> końcu to RH).

No  tak, mogę to jedynie potwierdzić, mając pod opieką od prawie 3 lat
serwery  RH  -  nie zdażyło mi się, by po yum upgrade/update cokolwiek
się  posypało.  Inna sprawa, że jak to w enterpise, świeżością pakiety
nie  pachną,  ale  'świeżość'  pakietów to w tym kontekscie sprawa bez
znaczenia.

--
Pozdrawiam,
 Łukasz Chrustek