[RFD] wersja rpm

Jan Rękorajski baggins at pld-linux.org
Wed Oct 24 18:37:27 CEST 2012

On Wed, 24 Oct 2012, Tomasz Pala wrote:

> Istotne w tym wszystkim jest to, że nadal nie mamy żadnych argumentów
> przeciwko staremu 4.5. Zamiast 'nierozwijany' wolimy mieć
> 'nędznie rozwijany przez nadpobudliwego ignoranta z problemami' i przy
> okazji tracić długofalowo kompatybilność ze światem?

Już to pisałem, powtórze po raz ostatni - przygotuj działający zestaw
rpm @ rpm.org + poldek @ rpm.org to porozmawiamy.
Narazie jesteś mistrzem bicia piany i taktyki "weźmy i zróbcie".

Pytanie dodatkowe - czy zamierzasz utrzymywać te pacze
odtwarzające/dodające funkcjonalność do rpm @ rpm.org?

--
Jan Rękorajski                                 | PLD/Linux
SysAdm                                         | http://www.pld-linux.org/