[RFD] wersja rpm

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Wed Oct 24 20:25:12 CEST 2012

On Wed, Oct 24, 2012 at 18:37:27 +0200, Jan Rękorajski wrote:

> Już to pisałem, powtórze po raz ostatni - przygotuj działający zestaw
> rpm @ rpm.org + poldek @ rpm.org to porozmawiamy.

Bądź łaskaw czytać uważnie.

> Narazie jesteś mistrzem bicia piany i taktyki "weźmy i zróbcie".

Narazie jesteś mistrzem 'nie bo nie'.

> Pytanie dodatkowe - czy zamierzasz utrzymywać te pacze
> odtwarzające/dodające funkcjonalność do rpm @ rpm.org?

Ja zamierzam jedynie korzystać z działającej dystrybucji. Bardzo dobrze
się stało, że PLD ma gita - dzięki temu mogę utrzymywać własne
środowisko. Kto wie, może nawet i push kiedyś zrobię tego, co mi zalega
lokalnie - na razie nie widzę w tym żadnego celu, bo pakiet przemielony
przez oficjalne buildery będzie dla mnie bezużyteczny.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>