[RFD] wersja rpm

Jan Rękorajski baggins at pld-linux.org
Wed Oct 24 20:50:58 CEST 2012

On Wed, 24 Oct 2012, Tomasz Pala wrote:

> Niestety potwierdza się, że rpm jest distro-specific.

> Szczerze mówiąc to ja do tej pory nie wiem, czego my tak potrzebujemy,
> co sobie dopisaliśmy - to raz. Dwa - do tej pory nie widzę powodu, który
> powstrzymuje przed powrotem do 4.5, z którego najwyraźniej większość
> była zadowolona, a niestety baggins bierze tę dyskusję do siebie i
> zamiast konkretnie odpowiedzieć to się chłopak obraża.

rpm-4.5 jest nie wspierany przez _nikogo_. Cokolwiek się z nim spróbuje
zrobić trzeba dłubać dzielnie samodzielnie. Zbuduj go na bdb > 4 na
przykład. Nie jesteśmy RH z kupą opłacanych ludzi żeby takie zabytki w
nieskończoność utrzymywać. Przy rpm5 masz maintainera, jaki by nie był.

rpm5 jest w main raptem 2 tygodnie a już siejesz panikę, tak naprawdę
jedyny obecnie bug to pętlenie się na ntpd.rpm, a jak proszę żeby ktoś u
kogo on występuje zrobił prosty test - zbudował rpm5 z db 5.2 [1] i
sprzwdził czy też jest problem to odpowiada mi cisza. I tak jest
_za_każdym_razem_.  Nie dziw się więc, że takie bicie piany jest przeze
mnie ignorowane.

[1] downgrade db jest mimo wszystko mniej bolesny niż całego rpm.

--
Jan Rękorajski                                 | PLD/Linux
SysAdm                                         | http://www.pld-linux.org/