[RFD] wersja rpm

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Wed Oct 24 23:50:56 CEST 2012

On Wed, Oct 24, 2012 at 23:02:02 +0200, Jan Rękorajski wrote:

> Skąd wziąłeś ten brak kompatybilności?

Z doświadczenia.

> Aha, ale mnie to ma się chcieć, tak? Żałosne...

Wspominałem już, że bierzesz tę dyskusję zbyt bardzo do siebie.

> Jakoś bez problemu zainstalowałem sobie klienta TSM, wiesz co to?

To super, że dzisiaj działa - z pewnością za 3 wersje też będzie
działać, a gdyby nie działało, to przecież maintainer 'oryginału' z
chęcią doda wsparcie dla 'forka'.

> Pokazujesz tylko że kompletnie nie masz pojęcia o czym mówisz.
> Twój jedyny argument to "Jeff jest gupi".

Nawet ten jeden nie jest mój, nie będę sobie przypisywał autorstwa
pozostałych - najwyraźniej wystarczających prawie całemu środowisku
okołorpmowemu.

> Jak Jeff pójdzie na emeryturę to wtedy się tym zacznę martwić.

Obawiam się, że nie zaczniesz. Teraz widać, że jesteś do swojej decyzji
tak bardzo przekonany, że nawet w dyskusji 'czy aby na pewno tędy droga'
nie zechciałeś przedstawić argumentów merytorycznych (kto wie, może i
są jakieś faktycznie, tylko nikt ich nie zna - jakaś tajemnica czy co?)
To inni musieli wyszukać brak repackage oraz suggests - więc albo o tym
nie miałeś bladego pojęcia i wybrałeś rpm5.4 z powodów nietechnicznych,
albo zwyczajnie masz w głębokim poważaniu opinię innych.
Zapewne masz swoje racje, ale tak długo, jak rpm5 nie będzie używany
przez kogoś _poważnego_ - ja będę jego przeciwnikiem, przez wzgląd
właśnie na niezrównoważonego autora.

Oczywiście rób jak uważasz, a co z tego wyniknie - to pokaże czas.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>