[RFD] wersja rpm

Jacek Konieczny jajcus at jajcus.net
Thu Oct 25 08:17:58 CEST 2012

On Tue, Oct 23, 2012 at 09:20:41AM +0200, Tomasz Pala wrote:
> [ ] rpm5 rozwijanego w archaicznym środowisku i masochistycznych warunkach
> [ ] rpm4 rozwijanego pod patronatem RH (a niech zaryzykuję - community-driven)
  [X] wszystko jedno, byle działał i nie blokował rozwoju reszty systemu
(np. zależnością od antycznego Berkeley-DB)

Najchętniej wziął bym takiego, do którego nie trzeba by ładować więcej
niż kilka łat na nasze potrzeby.

Rozumiem, że z rpm5 jest teraz kilka problemów, ale skoro już go mamy,
to chyba najprościej będzie po prostu rozwiązać te problemy i już.
Pewnie będzie to prostsze niż portowanie 4.5 do aktualnego bdb albo
dodawanie repackage (ja osobiście mogę bez tego żyć) do RedHatowego rpm4.

baggins zrobił niezłą robotę doprowadzając zestaw
rpm5+poldek+aktualne_db do jako-takiego działania. Jak ktoś zrobi to
samo dla starego rpm4.5 lub nowszego rpm4, to można myśleć o przesiadce,
ale 'weźcie i zróbcie', albo 'PLD nie potrzebuje żadnych zmian' mówię
nie.

Co do moich doświadczeń z rpm5, to mnie się nic nie posypało, ale
zauważyłem że istotnie bywa wooolny w porównaniu ze starym.

Pozdrowienia,
        Jacek