rpm vs. debuginfo.

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Sat Sep 22 11:52:18 CEST 2012

On Sat, Sep 22, 2012 at 11:37:26 +0200, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Ja z kolei pamiętam, że były podawane argumenty (kwestia ich wartości to inna
> bajka).

Nie, nie było argumentów (chyba że argumentem jest 'bo śnieg jest
biały').

> Niespakietowane katalogi mają po instalacji uprawnienia z sufitu zwanego umask
> zamiast z speca.

No i co z tego? Skoro nic nie przyznaje się do ich własności, to nic ich
nie używa, więc nawet powinny mieć root:root/600 zamiast umask.

> Symlinki kierujące w kosmos to też niepoprawne spakietowanie.

Nono, dlatego warto stworzyć osobny pakiet zawierający np. pusty
katalog. Zawsze to fajniej ls *.rpm | wc -l będzie wyglądać, nie?

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>