rpm vs. debuginfo.

Jan Rękorajski baggins at pld-linux.org
Sat Sep 22 12:39:14 CEST 2012

On Sat, 22 Sep 2012, Tomasz Pala wrote:

> Nie, nie było argumentów (chyba że argumentem jest 'bo śnieg jest
> biały').

Nie chce mi się przepisywać, więc tylko link:
https://fedoraproject.org/wiki/Packaging:UnownedDirectories

> No i co z tego? Skoro nic nie przyznaje się do ich własności, to nic ich
> nie używa, więc nawet powinny mieć root:root/600 zamiast umask.

hmmm.... ciekawa koncepcja, aż się prosi o usunięcie _libdir albo może
nawet / z FHS.spec i wymuszenie umask na 077 na starcie rpm-a. Spróbuj.

--
Jan Rękorajski                                 | PLD/Linux
SysAdm                                         | http://www.pld-linux.org/