STBR z poziomu git-a ?

Kacper Kornet draenog at pld-linux.org
Tue Apr 2 15:32:55 CEST 2013

On Mon, Apr 01, 2013 at 07:27:45PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> W .requestrc i tak mam pola requester i default_key zdefiniowane, co u mnie
> wychodzi jako nick i email.

Wychodzi mi, że pole requester jest efektywnie do niczego nie jest
używane. Tzn. na jego podstawie jest generowane pole From: w zleceniu,
ale serwer tego pola nie używa.

Ale coraz bardziej mi wychodzi, że robienie wysyłania zlecenia jako
komendy dla git servera nie ma większego sensu robić. Bo i tak użyteczne
byłoby to tylko dla developerów. A tym można po prostu dopisać do
uprawnień na builderach. Jakoś nie widzę większej wygody w wykonaniu:
ssk git at git.pld-linux.org stbr niż ./make-request.sh

Osobną grupą, którą obsługiwał kiedyś bot stbr były osoby RW. Ale tym i
tak nie damy dostępu do komend na git.pld-linux.org. Więc jakby dla nich
wskrzeszać strb to z jakimś innym interfacem.

--
  Kacper