Re: uwsgi.spec mi się nie buduje - o co chodzi?

Jacek Osiecki joshua at hybrid.pl
Mon Apr 15 15:06:03 CEST 2013

On Mon, 15 Apr 2013, Kacper Kornet wrote:

> Dlaczego cvs? Od jakiegoś czasu dla specy funkcjonuje git.

Ojtam... pierwsze w googlu wyskoczyło :)

My bad, jak już koszernie pobrałem wszystkie pliki z

http://git.pld-linux.org/?p=packages/uwsgi.git;a=tree

to udało się ładnie przebudować.

A tamten staroć nie przeszedł pewnie przez to że w ogóle nie był
przygotowany pod systemd (jak patrzę w speca to z tym się wiąże
tmpfiles)...

  Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944