apache-mod_wsgi - brakujące zależności?

Jacek Osiecki joshua at hybrid.pl
Mon Apr 15 15:30:08 CEST 2013

Witam,

Doinstalowałem dzisiaj apache-mod_wsgi. Poldek grzecznie zainstalował,
niczego nie żądał, zrestartowało apache'a - piknie.
A po chwili zonk - żadna strona na vserverze nie działa.

Wyłączyłem moduł mod_wsgi - natychmiast wszystko działa.

W errorlogu apache'a:

Traceback (most recent call last):
   File "/usr/share/python2.7/site.py", line 64, in <module>
ImportError: No module named traceback

... i tak w kółko.

Pliku /usr/share/python2.7/site.py nie ma, bo i skąd...

Doinstalowałem python-devel-src-2.7.3-8.x86_64 + zależności, znowu
aktywowałem moduł mod_wsgi - ruszyło.

Czy przypadkiem mod_wsgi nie powinien wymagać pliku
/usr/share/python2.7/site.py, skoro ma go na sztywno wkompilowanego i bez
tego się wywala wszystko (a nie tylko uwsgi)?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944