Jaka kolejność budowania paczek KDE?

Arkadiusz Miśkiewicz arekm at maven.pl
Thu Dec 5 18:05:48 CET 2013

On Thursday 05 of December 2013, Łukasz Maśko wrote:
> Widzę, że w git jest KDE z serii 4.11.x. Ponieważ jakoś nie mogę się
> doczekać, żeby trafiły chociażby do test, że o ready nie wspomnę (może po
> prostu nie ma jeszcze wszystkiego albo jakieś problemy z
> kompatybilnością), pomyślałem, że sam sobie spróbuję przebudować :-) Jaka
> jest kolejność budowania paczek? Obstawiam, że na początek kdelibs, potem
> kdebase? Co dalej?

Zerknij na packages/rpm-build-tools/update-kde4.sh po kolejność. Nie jest to
super aktualne ale początek powinien być taki jak tam.

> @arekm: Ostatnie zmiany są Twojego autorstwa. Jaki jest powód, że jeszcze
> nie trafiło to do repo? Pytam bo dobrze by było wiedzieć, jakie można
> spotkać kłopoty, jeśli ktoś już próbował tego używać :-)

Dwa powody braku na ftp. Jeden to nie wszystkie istniejące spece zostały
zaktualizowane do 4.11.x (a jedynie te, których używam). Drugi to w 4.11 znów
poszatkowano niektóre grubsze pakiety na jeszcze mniejsze i to też u nas nie
jest zrobione.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, arekm / maven.pl