Jaka kolejność budowania paczek KDE?

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Thu Dec 5 21:50:51 CET 2013

Dnia czwartek, 5 grudnia 2013 18:05:48 Arkadiusz Miśkiewicz pisze:
[...]
> Zerknij na packages/rpm-build-tools/update-kde4.sh po kolejność. Nie jest to
> super aktualne ale początek powinien być taki jak tam.

Dzięki. Zacząłem od kde4-kdelibs. Tutaj miałem pierwszy "zonk" w postaci braku
plików pasujących do
%{_mandir}/man1/kdecmake.1*
Potem poszło kde4-nepomuk-core, tutaj dla odmiany nie ma
%attr(755,root,root) %{_libdir}/kde4/nepomukepubextractor.so
Ciekaw jestem, czego mi brakuje w każdym z tych przypadków.

Może by tak coś wspólnie porzeźbić? Nie dysponuję dużą ilością czasu bo to
koniec roku i sprawozdawczość przytłacza, ale zawsze coś tam mogę chociaż
spróbować dłubnąć... Tyle, że nie siedzę w KDE na bieżąco.