nowy mysql - nowe problemy?

Arkadiusz Miśkiewicz arekm at maven.pl
Thu Dec 12 13:56:08 CET 2013

On Thursday 12 of December 2013, Jacek Osiecki wrote:
> Witam,
>
> Zrobiłem przy okazji na jednym serwerze upgrade mysqla.
> Na początek się wywalił, bo parametr w konfigu table_cache zmienił się na
> table_open_cache - ale dobra, to drobiazg wystarczyło pogooglać na co
> zmienić tę zmienną.
Dodaj TODO do speca by dodać do triggera.

> to jakieś totalne
> :cuda
>
> dzieją się z historią. Wygląda na to, że wszelkie inserty do tabelek typu
> mysql.user - w ogóle nie lądują w historii!

oracle wywaliło readline i używa teraz libedit... a libedit jest dziwne
(począwszy od tego, że u mnie nie pozwala na wpisywanie znaków utf8).

Trzeba by połatać by znów linkowało się z readline. Może da radę.

> P.S. Ostatnio coś dziwnego działo się z listą - przez parę dni mail się
> odbijał z komunikatem "server is busy - Greylisting" i w końcu odbił na
> dobre... Musiałem zapisać się z innego adresu :(

baggins coś pisał o tym, że chce wywalić greylisting na mxie i/lub listach.
Nie wiem jak tam sytuacja wygląda w temacie.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, arekm / maven.pl