Nowy Asus EEE, GMA3600 i "cedar view"

Jacek Osiecki joshua at hybrid.pl
Wed Jan 2 11:46:37 CET 2013

Witam,

Próbuję jakoś zmusić PLD do współpracy z nowym dziwadłem Intela - niestety
co EEE to nowy zestaw komponentów, oczywiście niekompatybilny ze wszystkim
co dotąd :-/ Zdaje się że to intel GMA500 (choć głowy nie dam, ten symbol
się pojawił gdzieś tam w dyskusjach ubuntowych).

Znalazłem informację, że nowy EEE 1011CX potrafi jakoś tam ruszyć na nowym
ubuntu. Oczywiście brakuje konkretnych rozwiązań typu "to dokompilować,
tamto spatchować" tylko - jak to w debianach - "dorzućcie sobie źródło
debów takie a takie i apt-get install cośtam".

Znalazłem takie coś:

https://launchpad.net/ubuntu/precise/+source/cedarview-drm-drivers/20120717-0ubuntu1

Czy ktoś się orientuje czy sterowniki do nowego intela w ogóle są już w
drodze do xorg? A jak to wygląda w PLD?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944