git status/push w packages

Paweł Sikora pluto at agmk.net
Fri Mar 1 18:14:10 CET 2013

On Friday 01 of March 2013 17:37:37 Tomasz Pala wrote:
> Mam 3 pytania:
>
> 1. czy mogę jakoś z poziomu ~/rpm/packages sprawdzić, w których pakietach mam
> coś do wypchnięcia (bez łażenia ręcznego ani skryptowego)?

generalnie z poziomu repozytorium (w naszym przypadku pakietu)
mozna to sprawdzic dosc prosto:

git remote show origin
* remote origin
(...)
  Local branch configured for 'git pull':
    master merges with remote master
  Local ref configured for 'git push':
    master pushes to master (fast-forwardable)
                           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ jesli masz lokalne commity,
                                        to bedzie tu cos roznego od '(up tu date)'

byc moze da sie to jakos ladniej rozwiazac, ale nigdy nie mialem takiej potrzeby.

> 1a. jak zobaczyć treść (komentarz+zmiany) commitów, które wyjdą jak zrobię push?

konsolowo, np: git log -p origin/master..master, ewentualnie przez klikanie w 'gitk'

--
A: Because it breaks the logical sequence of discussion
Q: Why is top posting bad?