Jak prawidłowo wymusić aby dany pakiet wymagał danej linii kde ?

Paweł Sikora pluto at agmk.net
Fri Mar 1 19:43:00 CET 2013

On Wednesday 27 of February 2013 17:45:23 Mariusz Mazur wrote:

> A jesteś pewien, że wymaga konkretnie danej linii? Ja np. używam nadal
> dwuletniego kmaila z kde 4.4, a mam kde 4.9, biblioteki kde raczej są
> kompatybilne w górę.

i na jakiej podstawie tak sadzisz? przeciez tam nie ma ani wersjonowania symboli,
ani zadnej polityki co do kompatybilnosci abi (no chyba, ze gdzies to jest opisane
malym druczkiem na tym fajnym wiki). jak dotad, to widzialem na wlasne oczy rozne
wyloty kde-decoration, kwin, plasma i kilku innych elementow na zestawie pakietow
z wymieszanych wersji.

--
A: Because it breaks the logical sequence of discussion
Q: Why is top posting bad?