Patch dla mfs.spec

Paweł Kośka pawel at viop.pl
Tue Mar 12 13:39:26 CET 2013

W dniu 11 marca 2013 20:33 użytkownik Paweł Kośka <pawel w viop.pl> napisał:

> Czy przeinstalowanie całego mojego środowiska na np. ubuntu i
> wykonywanie takich samych testów uruchamiając poldka w chroocie ma
> sens?
> Uruchomienie poldka z aktualnego th i tego nowego z th-test .. i
> zobaczenie jak się tam zachowa?
>
> Może coś mi poleciało jeszcze nie tak przy kompilacji MooseFS na PLD?

No i przeinstalowałem.... teraz klient jest na Ubuntu.

Ten niepoprawiony poldek uruchomiony w chroocie zachowuje się tak samo.
Jak zasoby mfs są montowane jako / jest OK
Jak jest montowany podkatalog (-S /mfstest) to się wiesza, tak samo
jak wcześniej załączałem log.

Qboosh jak u Ciebie to działa poprawnie, to znaczy się że coś nie tak
z moim Masterem na Arch Linux, ew. chunkserverami na PLD. Jeszcze
spróbuje w wolnej chwili to na ubuntu przerobić.
Bo już nie mam pojęcia czemu to się różnie może zachowywać w
zależności jak montuje zasoby moosefs.