Patch dla mfs.spec

Jakub Bogusz qboosh at pld-linux.org
Tue Mar 12 17:09:36 CET 2013

On Mon, Mar 11, 2013 at 08:33:17PM +0100, Paweł Kośka wrote:

> Na pewno jest inaczej ;)
>
> upgrade zrobiony
> [root w pavetta services]# poldek --version
> poldek 0.30.0 (rc)
> Copyright (C) 2000-2007 Pawel A. Gajda <mis w pld-linux.org>
> This program may be freely redistributed under the terms of the GNU GPL v2
> [root w pavetta services]# rpm -qa | grep poldek
> poldek-libs-0.30.0-1.rc7.1.x86_64
> poldek-0.30.0-1.rc7.1.x86_64
>

> No i teraz jeszcze raz testujemy:
> [root w pavetta services]# mfsmount /home/services/PLD/ -d -o mfsdebug
> -H 172.16.20.164 -S /
> [...]

No to dalej coś źle z poldkiem, bo w logu jest dwa razy EPERM,
a błąd zignorowany - brak(?) informacji na stderr, kod wyjścia 0.

Błąd trudny do powtórzenia w normalnych warunkach (niepowodzenie odczytu
po wcześniejszym udanym zapisie), ale jednak.

Co do samego problemu z MFS-em - nie udało mi się powtórzyć.
Może trochę różnią się warunki... Mógłbyś dać dostęp do tego
swojego systemu (master + mount)? Kontakt na maila.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/