kde4-bluedevil

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Mon Mar 18 09:59:54 CET 2013

Dnia niedziela, 17 marca 2013 20:16:04 Bartlomiej Zimon pisze:

> Nie mam tam dongla na liscie, mimo to bluedevil wykrywa wszystko,
> tyle ze samo przesylanie cos nie dziala ale to moze byc inny problem.

Sprawdziłem u siebie, solid też niczego nie pokazuje, a bliedevil działa. Z
przesyłaniem też mam problem, ale chyba tylko na/z telefonu z Androidem. Mogę
w domu sprawdzić z inną komórką (LG, "bezsystemowy"), z nią działało OK ale
teraz leży jako backup i z niej nie korzystam od roku.

Bartku, masz systemd i bluez 4.101 czy SysVInit i bluez 4.99? Pytamz
ciekawości.