kde4-bluedevil

Mateusz Korniak mateusz-lists at ant.gliwice.pl
Mon Mar 18 12:38:47 CET 2013

On Monday 18 March 2013 09:59:54 Łukasz Maśko wrote:

> Sprawdziłem u siebie, solid też niczego nie pokazuje, a bliedevil działa. Z
> przesyłaniem też mam problem, ale chyba tylko na/z telefonu z Androidem.
> Mogę w domu sprawdzić z inną komórką (LG, "bezsystemowy"), z nią działało
> OK ale teraz leży jako backup i z niej nie korzystam od roku.

> Bartku, masz systemd i bluez 4.101 czy SysVInit i bluez 4.99? Pytamz
> ciekawości.

Mi działa z wszystkimi telefonami które mam (w tym 2 z androidami)
bluez-4.101-3.i686
kde4-bluedevil-1.1.1-1.i686
systemd-197-5.i686
Bus 002 Device 003: ID 03f0:171d Hewlett-Packard Bluetooth 2.0 Interface
[Broadcom BCM2045]

Jako "działa" rozumiem, przesyłanie plików do/z via obexftp, do tego trzeba
było zainstalowac aplikację na Androidzie, domyślnie obsługuje tylko "push".

BTW. Co rozumiecie przez "solid pokazuje" ?

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,