kde4-bluedevil

Mateusz Korniak mateusz-lists at ant.gliwice.pl
Mon Mar 18 12:11:58 CET 2013

On Monday 18 March 2013 11:50:04 Łukasz Maśko wrote:
> Dnia poniedziałek, 18 marca 2013 12:38:47 Mateusz Korniak pisze:
> [...]
>
> Ja się ciągle boję przesiadki na systemd, jak ostatnio próbowałem (dość
> dawno bo z pół roku temu, przyznam), to ciągle coś mi nie działało.

A ja jestem b. zadowolony na starym laptopie.

> (...) info, jaką aplikację zainstalowałeś, bo mi się
> za cholerę nie udaje przesyłać danych :-D

Bluetooth File Transfer.
Tylko musisz go skonfigurować - tzn Ustawienia/Usługi udostępniania (FTP).
No i najpierw trzeba zparować urządzenia.

> $ solid-hardware list

Tam też nie mam nic co przypomina usb/bluetooth.

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,