kde4-bluedevil

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Mon Mar 18 12:28:48 CET 2013

Dnia poniedziałek, 18 marca 2013 12:11:58 Mateusz Korniak pisze:
[...]
> A ja jestem b. zadowolony na starym laptopie.

No to może spróbuję w wolnej chwili przesiąść się i sprawdzę.

> Bluetooth File Transfer.
> Tylko musisz go skonfigurować - tzn Ustawienia/Usługi udostępniania (FTP).
> No i najpierw trzeba zparować urządzenia.

Sparowane są. Tylko jakoś mi to nie działa. Przy próbie przesłania plików BT
File Transfer wypisuje błąd transmisji, jakby komputer nie wspierał obex push
(co może być prawdą). Z drugiej strony nie mogę uruchomić obexftpd, bo niby
interfejs zajęty. Pewnie bluedevil tak tym zarządza. No nic.